luni, 3 septembrie 2012

Buna ziua,

Numele meu este Pop Constantin. Cum a inceput ? Foarte nefiresc, in 1 zi de concediu la mare, in Mamaia, cand totul trebuia sa devina frumos si linistitor, seara in momentul in care am urcat spre camera hotelului unde eram cazat,avand carutul in brate al baietelului meu de 9 luni , am alunecat, m-am dezechilibrat, nu-mi pot aduce aminte nimic , am cazut pe spate si m-am lovit la cap.

Nu mi-am putut reveni , a fost chemata de urgenta o salvare si am fost dus la SPITALULUI CLINIC JUDETEAN CONSTANTA pe data de 13 iunie 2012 sectia de NEUROCHIRURGIE unde am stat in coma pana a 2 zi dupa amiaza, dupa care mi-am revenit 20%. Nu imi mai recunosteam sotia , prietenii, nu imi mai aduceam aminte nimic , nu mai vorbeam fluent, aveam dificultăţi privind modul de exprimare si de vorbire.

Am stat internat la acel spital 5zile unde mi s-au dat numai medicamente si perfuzii , nu mancam nimic , am dormit 24/24 toata perioada in care am fost internat acolo si am fost diagnosticat cu hemoragie subdurala traumatica ,hematom subdural.

Pe data de 18.06.2012 am fost transferat la Bucuresti , Spitalul Bagdazar - Arseni,sectia Neurochirurgie1 la Domnul Profesor Doctor. Alexandru Vlad Ciurea.Am stat internat 2 zile si am rugat sa pot fi externat si sa urmez un tratament medicamentos acasa.. Am plecat din spital dupa efectuarea unui examen tomografic in urma caruia am aflat ca hematomul meu fronto-temporal stanga are grosimea de 0,5cm. Acasa aveam dureri de cap chiar si in timpul tratamentului. Dupa o saptamana jumatate de tratament durerile persistau doar dimineata si seara cand ma puneam in pat.In ultimile 6 zile de tratament pana la control am iesit din casa,am mers la plimbare in parc cu bebelusul , am mers putin pe bicicleta , capul ma durea foarte putin , dupa parerea mea neexperimentata incepeam sa-mi revin ...

Am revenit la control in data de 11.07.2012 si am avut un soc dupa rezultatele examenului tomografic in care hematomul subdural se marise de la 0,4 cm la 1,6 cm. Domnul Profesor Doctor. Alexandru Vlad Ciurea m-a internat pentru a fi operat de Urgenta explicandu-mi cat de grava este situatia mea. Au urmat 2 zile in care mi s-au facut mai multe seturi de analize: analizele de sange , radiografia la plamani , EKG , ORL si oftalmologie unde am fost gasit si cu un edem papilar datorita creşterii presiunii intracraniene.

In data de 13.07.2012 ora 10.30 se intervine operator la inlaturarea hematomului subdural cronic de catre Domnul Profesor Doctor. Alexandru Vlad Ciurea ajutat de domul Doctor.Radu Eugen Rizea, doamna doctor anestezist Barbulescu Virginia si echipa de asistente din sala de operatii.Operatia a durat pana la ora 13.00 dupa care am fost luat de catre brancardieri si adus in salon in stare foarte buna si constient. Imediat dupa operatie , mi-au fost puse 2 perfuzii si am dormit pana la ora17.00. M-am trezit fara dureri de cap si foarte bine dupa operatie. Am reusit in seara respectiva sa mananc fara probleme.La cateva ore dupa interventie, sotiei i-a fost spus de catre Profesor Doctor. Alexandru Vlad Ciurea ca hematomul meu subdural ajunsese la 3 cm si daca mai stateam 2-3 saptamani acasa aveam sanse de 90% sa mor.

A doua zi dupa operatie la ora 10.00 mi-a fost scoasa drena din operatie,am fost pansat la loc dupa care am iesit la plimbare pe culoar si pana-n in fata spitalului.Am mai stat pana pe data de19.07.2012 internat pentru supraveghere, fara probleme ,fara dureri de cap si pot spune ca m-am simtit la fel ca inainte de accidentul suferit prin cadere.

Acum dupa 1 luna de la operatie nu mai am nici o problema ,edemul papilar a disparut , durerile de cap au diparut si ele imediat dupa operatie si nu au mai revenit deloc. Urmez tratamentul medicamentos dupa operatie 2 luni ,fac plimbari ca inainte , sport fara efort foarte mare ,mersul cu bicicleta.Totul este foarte ok pentru mine dupa chinurile suferite la Mamaia si la spital in Constanta.

Eu mi-am pus toata ıncrederea ın Domnul Profesor Doctor. Alexandru Vlad Ciurea si pe aceasta cale vreau sa-i multumesc din suflet pentru toata munca depusa inaınte,in tımp sı dupa operatıe.Mİİ DE MULTUMIRI din parte mea si familiei mele.Este un om deosebit ,de un inalt profesionalism.Are o rabdare si o dexteritate fantastica si de asemenea iti explica cu mare rabdare pasii pe care o sa-i urmezi. Este un medic extraordinar pe care il recomand cu incredere , un chirurg de exceptie si mai ales un OM deosebit. Am primit o noua sansa la viata datorita Domnului PROFESOR DOCTOR ALEXANDRU VLAD CIUREA si echipei dansului.

O saptamana placuta.

Cu stima,

Pop Constantin

Niciun comentariu: