joi, 15 aprilie 2010

Pacientii multumesc: Subtirica Marioara - anevrism

Ma numesc SUBTIRICA MARIOARA in varsta de 46 de ani, locuiesc in CONSTANTA si in cele ce urmeaza am sa va prezint cazul meu :

In data de 31.12.2009 in jurul orei 16.00 am suferit o ruptura a unui anevrism cerebral de care ,evident nu aveam cunostinta. In data de 02.01.2010 am ajuns la spitalul BAGDASAR ARSENI din Bucuresti, unde am fost internata pentru investigatii. Astfel in data de 04.01.2010 in urma investigatiilor dispuse de DL. PROFESOR DOCTOR ALEXANDRU VLAD CIUREA s-au consatat urmatoarele :

Hemoragie subarahnoidiana predominent la nivelul vaii sylviene stangi. Anevrism sacularcu diametrul maxim de 5,5 mm si colet de 2,5 mm inserat pe versantul inferior al segmentului C6 dreapta.Anevrism sacular rupt inserat la nivelul unghiului silvian stang cu diametrul maxim de 6,5 mm si colet de 3 mm. Anevrism sacular cu diametrul maxim de 3 mm si colet de 2,4 mm inserat pe versantul superior al segmentului C6 stang.

In data de 06.01.2010 s-a intervenit chirurgical si s-a practicat cliparea anevrismului de artera cerebrala medie stanga. Evolutia postoperatorie a fost favorabila si angiografia cerebrala de control prezinta aspect normal postoperator iar starea de sanatate este foarte buna. Ca si deficienta neurologica de dupa interventie , o usoara afazie in remisie.


Ma aflu in situatia fericita de ai multumi DOMNULUI PROFESOR DOCTOR ALEXANDRU VLAD CIUREA si echipei medicale de la sectia NEUROCHIRURGIE 1 de la Spitalul BAGDASAR ARSENI , care au dat dovada intai de toate de omenie , profesionalism si devotament pentru cei ce sunt in suferinta. Intraga familie SUBTIRICA va multumeste din suflet pentru binele pe care ni l-ati facut si va uram SANATATE SI MULTA PUTERE DE MUNCA.

SA NE TRAITI DOMNULE PROFESOR DOCTOR ALEXANDRU VLAD CIUREA !!!!

2 comentarii:

Daniela Cucu spunea...

Domnul profesor Ciurea Vlad Alexandru este un OM pentru care nu se poate exprima in cuvinte, ceea ce simt pacientii trecuti prin mainile sale miraculoase, carora dl. prof. dr. Ciurea Vlad Alexandru le-a ameliorat suferinta sau le-a salvat viata. Nu pot descrie ceea ce simt pentru acest OM, pe care il port cu mare grija in inima mea si in sufletul meu, cat voi trai deoarece TRAIESC DATORITA DUMNEALUI SI AM AJUNS LA NISTE PERFORMANTE INCREDIBILE PENTRU UN COPIL BOLNAV DE HIDROCEFALIE, dar SALVAT DE MAINILE SALE MIRACULOASE. Iata, anul acesta, se implinesc 34 de ani de cand am trecut prin mainile sale miraculoase si pot spune ca sunt un om normal din toate punctele de vedere. MA PLEC IN FATA DOMNIEI VOASTRE, "NENE DOCTORE CARE "MI-AI VINDECAT BUBA LA CAP" , acum 34 de ani. Asa veti ramane pentru mine, cat voi trai, nu "dl. prof. dr.", ci, cu tot respectul pe care vi-l port, "NENEA DOCTOR CARE MI-A VINDECAT BUBA LA CAP",desi acum am 36 de ani de viata. In acest an, dl. prof. dr. CIUREA VLAD ALEXANDRU, va implini onorabila varsta de 70 de ani. TOT INAINTE CU FAPTELE DVS. MIRACULOASE, "NENE DOCTORE CARE MI-AI VINDECAT BUBA LA CAP".
Cu maxima recunostinta si respect - Daniela Cucu - Ploiesti

codreanu spunea...

CODREANU MARIOARA....din inima va multumesc pentru ca datorita d-voastra am o noua sansa la viata.Am venit nestiind multe despre boala si implicatiile interventiei dar mi-am pus speranta in profesionalismul d-voastra. Pot spune lumii intregi ca sunteti intr-adevar un om de valoare pentru medicina si umanitate.MII DE MULTUMIRI