vineri, 16 iulie 2010

Ciornei Mariana

Numele meu este Ciornei Bogdan si va transmit aceasta scrisoare in semn de recunostinta pentru colectivul condus de Domnul Doctor A.V. Ciurea. Doresc pe aceasta cale sa multumesc intregii echipe conduse de D-nul Doctor, pentru amabilitatea si profesionalismul de care au dat dovada in modul cum a fost tratata mama mea in data de 31 mai 2010 cand am ajuns la Spitalul Clinic de Urgenta „Bagdasar-Arseni’’.



In dupa masa zilei de 29 mai 2010 mama mea Ciornei Mariana s-a simtit foarte rau avand dureri de cap si de ceafa ingrozitoare. Am apelat de serviciul de urgenta 112 si am primit o ambulanta. Medicul de pe ambulanta i-a gasit o tensiune ridicata si i-a administrat niste pastile dandu-ne ca sfat ca ar fi bine pentru ea la acel moment putina odihna. Dupa 2-3 ore de somn am observat ca starea ei era din ce in ce mai grava incepand sa delireze, sa nu mai poate sa isi controleze actiunile si nereusind sa vorbeasca clar si rational.

In acel moment am apelat o a doua salvare. Echipa de pe ambulanta foarte pregatiti si-au dat seama de starea foarte grava in care se afla mama mea, au transportat-o de urgenta la Spitalul de Urgenta Floreasca in care dupa cateva teste si analize a fost diagnosticata cu anevrism cerebral fiind de asemenea informati ca este o urgenta care trebuie operata.

Dupa 2 zile petrecute de mama mea in Spitalul Floreasca la Terapie Intensiva am primit o recomandare de la Medicul Primar Horia Moraru de a o transfera in Spitalul de Urgenta „Bagdasar-Arseni”cu acceptul D-nului Doctor A.V. Ciurea.

In dupa masa zilei de 31 mai 2010 mama mea a fost transferata in Spitalul „Bagdasar-Arseni” in care am fost informati ca operatie este o prioritate dar fiindca mama se afla la menstruatie nu se poate interveni chirugical si ca pana la interventie sa fie tinuta sub supraveghere si pe anumite pastile.

Pe data de 4 iunie 2010 a intrat in sala de operatie fiind inainte pusi la curent de toate riscurile si de sansele de reusita a operatiei. Operatie a fost un real succes, mama mea a fost scapata de orice pericol tinuta in continuare sub supraveghere la Terapie Intensiva.Cuvintele spuse de D-nul Doctor A.V. Ciurea „este un miracol ca inca mai respira”, nu voi uita niciodata aceste cuvinte.



Pe data de 13 iunie 2010 a iesit de la Terapie Intensiva ca pe data de 18 iunie sa o externeze doarece starea ei de sanatate se inbunatatise considerabil si putea continua recuperarea acasa urmand un anumit regim si tratament.

In ziua de astazi 06 iulie 2010 scriind aceste randuri pot spune in numele familie ca suntem foarte fericiti de cum a evoluat mama mea de la operatie si se vede ca e pe drumul cel bun, sper o recuperare completa si pe aceasta calea vreau sa ii multumesc inca o data D-ul Doctor A.V. Ciurea si echipei sale de neurochirurgi pentru efortul depus.

Niciun comentariu: