vineri, 16 iulie 2010

Dr. Valentin Vasile Murariu - Viata Mea

Profesor Dr. Alexandru Vlad Ciurea, este fara nici o exagerare un brand, o marca pentru medicina romaneasca, o stea pentru Spitalul Clinic de Urgenta ”Dr. Bagdasar-Arseni ” , Medic Sef al celebrei sectii Neurochirurgie I, care este o „ noua maternitate ” pentru o serie de bolnavi care renasc aici, in urma unor afectiuni capatate in timpul vietii, dar si urma accidentelor de circulatie ori de munca.

Profesorul Ciurea si echipa sa au reusit sa treaca dincolo de limite cand extirpa tumori de pe creier, fiind in neurochirurgia romaneasca permanent campioni. Prin mainile sale au trecut sute de oameni care si-au recapatat dreptul la viata. Printre acestia, ma numar si eu, care am descoperit in plina sanatate aparenta, instalarea in timp a unui proces expansiv intracranian temporo-parietal stang cu dimensiunile 64/60/42 mm .

Am realizat faptul ca trebuie sa fiu operat cat mai curand posibil. Stiam ca Prof. Dr. Ciurea este renumitul chirurg care opereaza pe creier cu rezultate bune si foarte bune, in functie de gravitatea afectiunilor, ca activitatea o desfasoara mai mult in sala de operatii. M-am adresat acestuia. Ca urmare, Profesor Dr. Alexandru Vlad Ciurea a intervenit chirurgical pe data de 02. 02. 2010, facand in 9 ore craniotomie pterionala stanga si ablatia microchirurgicala in totalitate a PEIC temporo-parietal stang. Rezultatul anatomo-patologic a fost de Meningiom meningotelial. Evolutia a fost foarte buna, astfel ca pe data de 01. 04. 2010 mi-am reluat activitatea de medic la spitalul la care lucrez si acum.

Multi bolnavi cu bani considera ca in Romania nu sunt medici buni si pleaca peste granita sa fie operati sau tratati cu multe zeci de mii de euro, printre care si Presedintele Romaniei, dl. Traian Basescu, care a afirmat ca medicii romani nu sunt bine pregatiti. ERONAT ! Medicii romani sunt bine si foarte bine pregatiti, dar nu sunt ajutati sa aiba ce le trebuie. Obtin rezultate remarcabile prin talentul lor de chirurgi si ajutati de medicatia cumparata de bolnavi, intrucat la dispozitie in spitale nu au ajutorul necesar pe care alte tari il au cu prisosinta: medicamentele.

In perioada internarii mele, am vazut cum zilnic Profesor Dr. Alexandru Vlad Ciurea, de la orele 7 pana la orele 16-17 este in sectie, la patul bolnavului operat, in sala de operatii, unde zilnic opereaza sau, cand se aduc urgente, indiferent de ora. Starea postoperatorie in care sunt eu si multi altii ca mine, care pleaca dupa ce „ viziteaza ” Sectia Neurocghirurgie I si trec prin mainile celebrului neurochirurg si a echipei sale de adevarati profesionisti, este foarte buna.

Imi exprim multumirile si toata consideratia pentru Profesor Dr. Alexandru Vlad Ciurea, care m-a redat vietii. Va doresc multa sanatate pentru a da fericire si viata multor oameni care va vor solicita la momentele de cumpana din viata lor.

Cu deosebit respect si stima,
Dr. Valentin Vasile Murariu, Medic Primar Şef Sectie O.R.L
Spitalul Militar de Urgenţă "Dr. Alexandru Popescu" Focşani.

Niciun comentariu: