joi, 27 ianuarie 2011

Pacientii Multumesc: Cioroiu Costinel Damian

Buna ziua, ma numesc CIOROIU COSTINEL DAMIAN, am 35 de ani (desi la externare domnul profesor CIUREA mi-a spus ca am 30) si pe 8 ianuarie am fost operat la spitalul de urgenta Bagdasar Arseni pentru un chist arahnoidian - avand dimensiunea undeva intre 60 si 80 milimetrii in diametru.

Operatia a fost un adevarat succes, perioada de recuperare a fost OK, m-am intors si la munca, pot zice ca viata mea s-a intors la normal.

Acum vizitele mele la Bucuresti (adica venirea la controlul periodic) sunt chiar VIZITE, pentru ca totul este OK iar eu vin in vizita sa imi vad "prietenii" care m-au ajutat atunci cand am avut nevoie.

Va multumesc foarte mult domnule profesor pentru toate lucrurile bune care mi s-au intamplat, aveti o echipa de oamenii profesionisti care stiu sa isi faca treaba foarte bine. Este o adevarata placere sa stiu ca urmeaza sa impodobesc bradul de craciun alaturi de sotia mea si de cei 2 copii de 2 si 7 ani.

Va urez sarbatori fericite, multa sanatate si putere.
Cioroiu Costinel Daniam, 35 ani, Constanta.

Niciun comentariu: