joi, 27 ianuarie 2011

Pacientii Multumesc: Geoglovan Marina

Ma numesc Geoglovan Marina, am 44 de ani si pot spune ca domnul profesor Alexandru Vlad Ciurea m-a reintors la viata.

Vreau sa le multumesc pa aceasta cale oamenilor care in acele momente de zbatere intre viata si moarte, mi-au fost alaturi: domnul profesor Alexandru Vlad Ciurea impreuna cu echipa de doctori si asistente de la Sectia de Neurochirurgie I a spitalului Bagdasar Arseni.

Daca nu erau acesti oameni, eu nu aveam cum sa scriu aceste randuri si poate eram de mult in lumea celorlalti.

Anul acesta, pe 15 noiembrie 2010, viata mea a depins numai de un fir de ata. Daca nu as fi fost operat de urgenta de catre domnul profesor Alexandru Vlad Ciurea ( cea mai dificila operatie posibila), nu as mai fi trait. Am avut anevrism cerebral, artera silviana drepta rupta si hematom intraparenchimatos frontal- temporal drept si cei de la Spitalul Judetean Constanta mi-au dat putine sanse sa traiesc, dar au fost inspirati si m-au trimis la Spitalul Bagasar Arsenie pentru interventia chirurgicala.

Este uimitor uimitor ca datorita acestei extraordinare operatii traiesc si ma simt bine.

Nu cred ca in ca in acest moment pot sa-mi exprim sentimentele de multumire in cuvinte si nu stiu cum sa va multumesc domnule profesor Alexandru Vlad Ciurea, pentru tot ce ati facut pentru mine si familia mea.

Sa va dea Dumnezeu sanatate si putere de munca sa puteti sa oferiti sansa de a traii la cat mai multi oameni, pentru ca aveti maini de aur si un suflet bun.

Niciun comentariu: