luni, 17 octombrie 2011

Pacientii Multumesc - Costea Constantin

Dureri de cap,de ceafa, amorteala si scaderea fortei musculare in miini si picioare-asa incepe povestea mea.

Mergeam greu si imi simteam miinile si picioarele reci.Dupa mai multe investigatii la Craiova, am ajuns la Spitalul Bagdasar-Arseni cu diagnostic tumoare la vertebrele cervicale C1-C2.

Am solicitat internare la domnul Profesor Dr ALEXANDRU VLAD CIUREA .Desi era dupa-amiaza tarziu si dl profesor a fost deranjat in timpul sau liber,desi nu ma cunostea a acceptat cazul meu.Din acel moment am capatat incredere ca problema mea se va rezolva, (interventia neurochirurgicala fiind singura cale spre vindecare).

Adoua zi,am cunoscut un om deosebit,un profesionist desavarsit,un om de o modestie rar intilnita in persoana domnului Profesor Dr. Alexandru Vlad Ciurea.

MULTUMESC , domnule Prof Dr ALEXANDRU VLAD CIUREA .


Multumesc echipei cu care a operat domnul Prof Dr Alexandru Vlad Ciurea:
domnul dr Felix Mircea Brehar si dr.rezident Andrei Spatariu

Multumesc dlui dr Pascu si d-nei asistente Margareta (scuze,nu stiu numele de familie)-cei care au fost de garda in ziua de 26.08.2011.

Datorita interventiei prompte a acestor profesionisti adevarati, viata mea isi urmeaza cursul.

Dupa o luna si jumatate de la operatia de extirpare a tumorii pot spune ca starea mea este buna, recuperarea decurge bine si in curand sper sa-mi reiau activitatea.

Tot respectul pentru acesti OAMENI si pentru profesia pe care si-au ales-o.

COSTEA CONSTANTIN

2 comentarii:

Anonim spunea...

VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI SA AJUNG LA DOCTORUL VLADIMIR CIUREA,UN NR DE TELEFON CONTACT.VA MULTUMESC ANTICIPAT
marussia_2006@yahoo.com

Simandan Constantin spunea...

PACIENTII MULTUMESC Simandan Constantin


Ma numesc Simandan Constantin, am 45 ani si locuiesc in Drobeta Turnu Severin.
Prin aceste randuri doresc sa-mi exprim recunostinta fata de domnul Prof.Dr Ciurea Vlad Alexandru de la Spitalul Bagdasar- Arseni. In urma cu 4 luni nu stiam mai nimic despre acest spital, nici despre existenta unui centru de excelenta in domeniul neurochirurgiei.
Urma sa aflu despre ele atunci cand, din senin mi s-a facut rau intr-o seara la mijlocul lunii iulie. Am fost dus de urgenta la Spitalul Judetean Dr.Tr.Severin. Aici, in urma investigatiilor, la tomograf s-a stabilit existenta unui hematom cerebral cu diametrul de 5,4 cm. Diagnosticul era nesigur, accident vascular cerebral, sau anevrism.
Eram in coma si in timpul noptii s-a luat legatura cu mai multe spitale din capitala, insa medicii nu au acceptat transferul. Dimineata, cand a fost contactat domnul Prof.Dr Ciurea Vlad Alexandru si-a dat acordul imediat si astfel a fost posibila plecarea urgenta spre Bucuresti cu un elicopter SMURD.
De cum am ajuns la Spitalul Bagdasar- Arseni, am beneficiat de cele mai bune ingrijiri. Investigatiile medicale ( tomograf, angiografie) au confirmat ca era vorba despre accident vascular cerebral. In aceste conditii, domnul Prof.Dr Ciurea Vlad Alexandru nu a recomandat interventia chirurgicala, considerand ca ar fi de preferat un tratament in urma caruia hematomul sa se resoarba.
Grija si profesionalismul intregului colectiv de medici de la terapie intensiva si a domnului Prof.Dr Ciurea in special au dus la imbunatatirea starii mele de sanatate. De aceeasi atentie s-a bucurat si familia mea pe care domnul profesor a informat-o constant asupra starii mele, a incurajat-o si a sustinut-o in aceste momente dificile.
Acum dupa patru luni, ma simt bine, recuperarea continua inca, insa am incredere ca va fi completa, pentru ca asa mi-a spus domnul Prof. Dr. Ciurea.
Ii multumesc acestui om minunat, acestui medic desavarsit datorita caruia pot scrie acum aceste randuri.
Cuvintele sunt prea sarace ca sa poata exprima toata recunostinta mea si a familiei mele.
Dumnezeu sa va dea sanatate, asa cum o faceti dumneavoastra pentru atatia pacienti. Va doresc putere de munca, sa fiti acolo pentru toti cei care, asa ca mine, au nevoie de dumneavoastra.
Cu respect si recunostinta, Simandan Constantin