miercuri, 12 octombrie 2011

Pacientii Multumesc - Necula Ileana

Ma numesc Necula Ileana. Timp de foarte multi ani am avut dureri de cap insuportabile. Totul a culminat in luna iulie 2011, cand am avut un atac cerebral. In acele momente nu mai eram sigura de ce se va intampla cu viata mea. Durerile erau din ce in ce mai mari. Nu stiam unde sa apuc. Din informatiile pe care le-am avut de la prieteni, am considerat ca este un om care ma poate ajuta si care a ajutat foarte multi oameni. Asa am ajuns in cabinetul profesorului A.V. Ciurea. Am fost convinsa ca imi va putea rezolva aceste probleme destul de dificile. Dupa ce am facut toate investigatiile, mi s-a descoperit anevrism artera comunicanta anterioara. Atunci mi-am dat seama ca nu aveam decat doua alternative: sa raman in starea in care ma aflam si sa-mi asum riscurile (sa se repete acest incident cerebral) sau sa fiu operata si sa devin din nou un om normal, care sa poata duce o viata normala. Asa ca m-am decis sa ma operez. La spitalul Bagdasar-Arseni am fost operata de catre Profesorul Alexandru Vlad Ciurea, Dr. Felix Breha si restul echipei de medici si asistente. Am o luna si jumatate de cand am fost operata si deja am inceput sa am o viata noua. Starea mea de dupa operatie este foarte buna si nu am ramas cu nici un fel de sechele post-operator. Deja acum am sperante si ganduri la o viata noua. Recuperarea decurge foarte bine si sunt convinsa ca aceasta echipa de medici a facut o minune pentru mine. Multumesc lui Dumnezeu pentru ca m-a indrumat catre acesti oameni care fara nici o conditie mi-au redat sanatatea. Cuvintele sunt prea putine ca sa-mi pot exprima bucuria pe care o traiesc, alaturi de familia mea. Doresc sa multumesc pe aceasta cale intregului colectiv de la Spitalul Bagdasar-Arseni, care a facut posibila insanatosirea mea. Multumesc in mod special Prof. A.V. Ciurea si Dr. Felix Breha, care au condus investigatiile dar si interventia chirurgicala. Multumesc din suflet!

In incheiere, sunt convinsa ca in lumea aceasta sunt putini oameni ca ei, cand conditiile sunt atat de dificile pentru toti, ei au ales sa mearga pe un drum drept si sa ajute oameni de rand ca si mine. Inca o data mii de multumiri!

Necula Ileana

Niciun comentariu: