vineri, 22 iunie 2012

Pacientii Multumesc: Dl Lianu Florea

Ma numesc Lianu Florea, in varsta de 87 de ani.

Doresc sa fac cunoscuta starea mea grava de sanatate, in care m-am gasit in anul 2011, pentru a transmite adanci multumiri Domnului Profesor Alexandru Vlad Ciurea, dar si pentru a informa pe cei care sunt sau pot ajunge in situatia mea, la limita dintre viata si moarte.

In general, m-am bucurat de o viata sanatoasa, pe fondul unui mod cumpatat de trai, fara excese de orice natura. Am avut mici probleme de sanatate pe care le-am depasit cu ajutorul medicilor si a propiei vointe. Insa, la inceputul anului 2010 a aparut un prim factor extrem de deranjant - slabirea vederii la ochiul drept, ajungand la 90% din normal, adica aproape ca nu mai vedeam. Au urmat altele: disparitia apetitului pentru munca si viata, ameteli puternice la schimbarea pozitiei corpului, iar somnul era deranjat de cosmaruri agresive, caderea in gol, explozii care ma trezeau, unele urmarindu-ma cateva ore din starea de veghe. Eu care eram apreciat la serviciu si in toate imprejurarile ca un model de comportament rational, devenisem foarte irascibil. La inceputul anului 2011 a aparut o pareza pe partea dreapta, mana si piciorul de foloseam cu multa greutate, iar vorbirea era compromisa. La unele intrebari cautam sa raspund si nu reuseam, facand semn cu mana ca nu pot sa conversez. Starea mea provoca o mare ingrijorare in familie. Faceam eforturi deosebite pentru mentinerea obiceiului de a merge pe jos, cel putin o jumatate de ora pe zi, tarand piciorul drept. Initial medicii au crezut ca este un mic accident cerebral dar starea mea de sanatate se degrada vizibil si mi-a fost recomandata o examinare tomografica. S-a evidentiat o neregularitate pe creier care a fost interpretata drept tumora si mi s-a recomandat o examinare la Spitalul Bagdasar-Arseni. Pentru ca deja nu mai puteam sa ma deplasez singur, iar starea mentala era confuza - la intrebarea ce varsta am, mentionam mereu alte date - am fost adus de urgenta la Domnul Dr. Profesor Ciurea. La sosirea la spital am fost supus unei examinari RMN, diagnosticat cu hematom subdural si operat de urgenta, la ora 23.00. Prin grija Domnului Profesor si a echipei care m-a operat am scapat cu viata.

Dupa operatie, toate necazurile pricinuite de boala au inceput sa cedeze. Miscarea mainii si piciorului drept s-a rezolvat foarte rapid. Vorbirea coerenta s-a realizat dupa cateva zile. Cand discutam cu cei care ma vizitau in spital mai stalceam unele cuvinte sau nu regaseam expresia cea mai potrivita. Vederea la ochiul drept a revenit dupa circa o luna, fapt constatat de medicul oftalmolog. Dupa trei luni de la operatie, am revenit la o stare de normalitate. La ora actuala, ma consider pe deplin vindecat, cu un apetit pentru munca si viata crescut, reluand multe lucrari abandonate in timp.

Cu greu gasesc cuvintele care sa exprime cu adevarat sentimentul de multumire si gratitudine pentru medicii care mi-au salvat viata si au adus-o la normalitate.

Cu adanca pretuire, Colonel in rezerva Lianu Florea Breaza, Prahova

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am trait impreuna cu sotul si fiul meu o poveste trista,dar adevarata,mai mult ca un cosmar care s-a terminat cu bine,datorita D-lui Prof Vladimir Ciurea si Lui Dumnezeu care ne-a condus la acest medic.O echipa de medici de la Spitalul Militar i-au pus fiului meu,in varsta de 23 de ani 2 diagnostice,ambele cu semnul intrebarii:proces inflamator sau proces tumoral la masivul articular L5-S1(in urma unui RMN si scintigrafii osoase) caracterul si profesionalismul medicului Ciurea ne-a multumit sufleteste,iar rezultatul RMN pe care l-am repetat a fost radical diferit de cel de la Spitalul Militar.Nu a mai fost nevoie sa-l opereze asa cum au decis niste medici incompetenti.Mii de multumiri medicului Vladimir Ciurea