luni, 16 august 2010

Pacientii mutumesc: Stefanica Simona

In ziua de 19 aprilie 2009 in urma unui accident de circulatie foarte grav am fost dusa cu salvarea la spitalul de neurochirurgie Iasi,unde mi-a fost pus diagnosticul,Traumatism Cranio-Cerebral.Eu din momentul accidentului am ajuns in stare de coma.Cu ajutorul lui Dumnezeu am fost transferata in seara urmatoare la spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni Bucuresti,insotita de parintii eu fiind in stare de coma. La Bucuresti am fost transportata cu salvarea Smurd. La acest spital s-a ocupat de mine dl. Prof. Doctor Alexandru Vlad Ciurea. Datorita profesionalismului domnului profesor si al intregului colectiv pe care il conduce,din primul moment mi s-au facut analize:RMN,EEG,Tomografia computerizata
a capului,Radiografie,EKG,analize ale sangelui.

In urma acestor analize Domnul Profesor mi-a recomandat tratamentul in urma caruia in
a 5-a zi am inceput sa imi revin dim coma. Dupa 7 zile de internare la terapie intensiva unde am fost supravegheata indeaproape de Dl. Prof. Doctor Alexandru Vlad Ciurea am fost transferata pe sectie.Aici am fost monitorizata in continuare de Dl.Profesor inca 7 zile.

In urma tratamentului prescris de Dl.Prof. Doctor Alexandru Vlad Ciurea mi-am revenit complet din coma si am inceput sa invat sa vorbesc,sa merg,intocmai ca un copil mic. La recomandarea Dl.Profesor Doctor Alexandru Vlad Ciurea am fost transferata la Centrul Medical Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie pentru copii Dct.Nicolae Robanescu.

Acum dupa un an de zile ma simt mult mai bine datorita Dl. Prof. Doctor Alexandru Vlad Ciurea caruia impreuna cu parintii ii multumim ca ne-a redat zambetul pe fata,bucuria de a trai si ne-a invatat ce inseamna iubirea si devotamentul pentru oameni.

Ii dorim o viata lunga,sanatate si puterea de a ajuta cat mai multi oameni care au sau vor avea nevoie in momentele de cumpana ale vietii.

Pentru mine Dl. Prof. Doctor Alexandru Vald Ciurea a fost si este un inger trimis de Dumnezeu.

Niciun comentariu: