luni, 19 martie 2012

Pacientii multumesc: Familia Ionescu

Omul care mi-a facut cel mai frumos cadou din viata mea

Povestea noastra:
Luna trecuta tatal meu a avut o perioada de aproximativ doua saptamani in care a suferit de dureri groaznice de cap, dar cateva zile le-a ignorat pana la momentul cand au devenit insuportabile si atunci la presiunile noastre, ale familiei si ale unui bun prieten a acceptat sa mergem la Spitalul Judetean Drobeta Turnu Severin sa descoperim care ar fi cauza acestor dureri. I s-au facut analizele de sange unde cu exceptia colesterolului si trigliceridelor crescute restul analizelor erau in regula, apoi a urmat un exemen ORL unde a fost diagnosticat cu otita si sinuzita pentru care i s-a recomandat medicatie dar a fost indrumat si catre sectia neurologie pentru efectuarea unui consult.
Aici doctorul neurolog a sesizat simptome precum o hemipareza pe partea stanga, pierderi de echilibru si s-a gandit initial ca ar putea fi vorba de spondiloza cervicala care ar fi putut produce simptome precum, durerile de cap, slabiciunea musculara etc. insa a recomandat si un exemen tomograf la cap pentru o imagine mai clara asupra cazului.

Ceea ce s-a descoperit in urma exemenului tomograf urma sa ne ingrozeasca si sa ne faca sa ne gandim la ce e mai rau pentru ca tomograful a evidentiat : “doua formatiuni inlocuitoare de spatiu de 2,5 cm, respectiv 4 cm diametru, cu edem, efect de masa pe ventriculul lateral drept si priza de contrast periferica”, iar interpretarea medicului de la care am mers sa ridicam acest rezultat a sugerat ca ar putea fi forma de metastaze cerebrale si am fost indrumati sa mergem la Bucuresti pentru investigatii mai amanuntite.
Ne-am documentat pe internet in privinta optiunilor pentru cei mai buni neurochirurgi si asa am aflat de domnul Profesor Dr. Alexandru Vlad Ciurea de la Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar – Arseni.
Aici am descoperit intai OMUL, Profesionistul Vlad Ciurea, care a cautat sa ne linisteasca intai si incet, incet am ajuns si la problema pentru care ne prezentasem la dumnealui. Apoi cu calm ne-a explicat si opinia de doctor si anume ca trebuia neaparat sa aiba loc o interventie chirurgicala insa nu a pomenit nimic de un posibil cancer desi, ulterior operatiei urma sa aflam ca initial si dumnealui s-a gandit la aceasta infricosatoare posibilitate.

Ajunsi aici marti 28 februarie, am efectuat si un examen RMN si s-a hotarat ca interventia chirurgicala sa aiba loc in cel mai scurt timp astfel ca joi, 1 Martie, tatal meu Gheorghe Ionescu, urma sa intre in sala de operatie.

Atunci l-am rugat pe Domnul Profesor sa imi faca cel mai frumos cadou din viata mea pentru ca data in care se stabilise operatia era si ziua mea de nastere, iar dumnealui mi-a promis ca va face tot ce ii sta in putinta sa fie asa .

Astfel ca am ajuns si in ziua in care emotiile noastre erau la cote maxime si in dimineata zilei de Martisor tatal meu se indrepta catre sala de operatie locul de unde urma sa renasca odata cu mine . Operatia a durat sase ore dar primele trei ore in care asteptam un semn de la medicii intrati in operatie au fost cele mai tensionate.
La un moment dat usa de la intrarea in blocul operator s-a deschis si am fost anuntati de catre doamna doctor anestezist ca suntem cei mai norocosi pentru ca tatal meu nu are o tumora sau un cancer ci un abces cerebral care va fi inlaturat, iar sansele de recuperare in totalitate pentru tatal meu sunt foarte mari. Fusesem martorii unei minuni. Cred ca nu exista vreo veste in lumea asta care sa te bucure mai mult decat aceea ca persoana iubita a scapat de un risc foarte mare si ca in curand va fi din nou alaturi de noi. Ulterior, domnul Profesor a iesit din sala de operatie si ne-a confirmat ceea ce aflasem de la doamna doctor anestezist si s-a bucurat alaturi de mine, de mama si de sora mea Anca pentru faptul ca a reusit sa ne ofere Cel mai frumos Martisor din viata noasta.

Vreau sa va multumesc din tot sufletul Domnule Profesor Doctor Alexandru Vlad Ciurea si echipei de doctori din cadrul sectiei Neurochirurgie I a Spitalului de Urgenta Bagdasar - Arseni pentru faptul ca ati aparut in viata noastra intr-un moment foarte greu si ati reusit sa aduceti raza de lumina in familia si in viata noastra.
Cred ca Dumnezeu trimite in timpul vietii noastre un inger pazitor care sa ne ajute in momentele grele si de data aceasta intruparea acelui inger pazitor ati fost Dumneavoastra, Domnule Doctor.
Tatal meu acum este bine, urmeaza un tratament cu antibiotice si se recupereaza foarte bine progresele fiind vizibile de la o zi la alta.
Ma rog la Cel Atotputernic sa va dea sanatate, viata lunga si putere de munca pentru ca sunteti un OM MINUNAT si UN PROFESIONIST DE EXCEPTIE de care noi, oamenii de rand avem mare nevoie.

Cu deosebita consideratie si pretuire,
Familia Ionescu :
Gheorghe
Cristina
Anca si Denisa din Drobeta Turnu Severin.

Va multumim !

Niciun comentariu: