marți, 25 septembrie 2012

Pacientii multumesc - Curteanu Claudia

Stimate domnule profesor, Ma numesc CURTEANU CLAUDIA si sunt din orasul Oradea.Pe data de 16 ianuarie 2012 am ajus la dumneavoastra la spital la Bagdasar Arseni mai mult moarta decat vie.Cum am ajuns acolo?Partea aceasta o stie cu deamanuntul sotul meu. Prin luna noembrie a anului 2011 am inceput sa ma simt destul de rau.Au inceput dureri de cap cand mai usoare cand mai mari.Nu stiam ce e cu mine si nu banuiam afi ceva grav.Eram obisnuita cu greutatile dat fiind faptul ca aveam trei copilasi de unu,trei si cinci anisori si in decembrie eu eram insarcinata in luna a sasea cu al patrulea copil.

Treptat inspre sfarsitul lunii decembrie i-mi pierdeam coerenta in vorbire si durerile de cap erau tot mai fregvente si mai intense.Datorita faptului ca eram insarcinata am pus situatia pe seama sarcinii si am discutat si doctorul meu ginecolog care m-a si internat si m-a tratat in spital la maternitatea Oradea. Am fost externata dar starea mea nu era mai buna.

Apoi tot discutand cu familia si rudele am ajuns la un doctor psihiatru care mi-a prescris un tratament de relaxare si ceva vitamine injectabile.Toate acestea nu m-au ajutat cu nimic si situatia devenea deja critica.NU ma mai puteam exprima coerent si deja incepeam sa depind de o alta persoana.Pana la urma un alt doctor psihiatru care m-a consultat m-a indreptat spre un consult neurologic.Am facut acest consult si doctorul neurolog si-a dat seama imedeat ca starea mea era grava.Am fost internata de urgenta la spitalul judetean din Oradea.Am fost apoi consultata in spital si la consultul oftalmologic doctorul a indicat RMN.

In seara zilei de 12 ianuarie 2012 am facut RMN cerebral.Ce rezultat a fost? UN MENINGIOM CU DIAMETRUL DE PESTE 6 CM cu deviere.In urma rezultatului trebuia de urgenta luat masuri,Eram deja insarcinata in luna a saptea.Sotul meu a hotarat sa fiu transferata la maternitatea din Oradea unde pe data de 13 ianuarie 2012 am avut operatia de cezariana in urma careia am avut un baietel.

Timpul se scurgea si starea mea devenea critica datorita faptului ca incepuse sa se instaleze o hemipareza pe partea dreapta a corpului meu.Din cauza operatiei recente de cezariana nu puteam fi transportata nicaeri,

Aveam posibilitatea sa merg la operatie in Debreten in Ungaria unde ne era foarte aproape doar 40 km si unde auzeam ca sansele sunt mai mari decat in Romania pentru ca au aparatura mai moderna si spitalul e mai dotat si conditiile de spitalizare in salon sunt moderne.

Cu toate acestea am ales sa ajungem la Bucuresti care este la 600 km de noi .Am facut aceasta alegere pentru ca prin o verisoarea de-a mea am aflat de Domnul Profesor Doctor Alexandru Vlad Ciurea,si cu toata sinceritatea nu ne pare rau.In dimineata zilei de 16 ianuarie 2012 am fost transferata de la maternitatea Oradea la spitalul Bagdasar Arseni din Bucuresti.Aici domnul profesor a cerut sa mi se faca din nou toate analizele cat si un CT pentru a vedea situatia concret si cat mai actual.

Datorita faptului ca in data de 13 ianuarie avusem o anestezie generala si hemoglobina era scazuta si alte motive stiute de domnul profesor a trebuit sa astepte pana in data de 18 ianuarie 2012 cand a facut operatia.In tot acest timp creerul meu era in repaus.NU stiam ca sunt la Bucuresti sau cum am ajuns acolo si nu mai ma puteam exprima decat cu da sau nu foarte greu.Aveam hemipareza accentuata deja pe partea deapta.Nu mai puteam manca sau mesteca eram doar sub perfuzii.

In ziua de 18 ianuarie 2012 domnul Profesor Doctor Alexandru Vlad Ciurea impreuna cu domnul Doctor Radu Eugen Rizea si domnul Doctor Nuteanu Liviu si doamna Doctor anestezist Barbulescu Virginia au efectuat dificila opetatie pentru a indeparta GIGANTUL Meningiom care se dezvoltase in capul meu si apasa creerul.Operatia a durat cam cinci ore in timpul carea am piedut foarte mult sange.La iesirea din blocul operator dupa finalizarea cu succes a operatiei l-am recunoscut pe sotul meu cu care am si comversat cateva cuvinte clare.Era ceva uluitor, eu nu vorbisem deja coerent de saptamani intregi si la cateva minute dupa operatie totul revenea la normal.Am ramas peste noapte la terapie intensiva si a doua zi am revenit in salon.Dupa cateva ore m-am ridicat si inceput sa merg cu putin ajutor.Era greu pentru ca avusem in 5 zile 2 anestezii generale si 2 operatii foarte grele.Asistentelor de pe sectie nu le venea sa creada ce vedeau.Cu o zi in urma veneau la mine si dadeau din cap cu mila de starea in care eu eram.Stiau si ele ca aveam un bebelus care ramasese in Oradea la maternitate iar eu am venit in Bucuresti pentru a-mi salva viata.

Acum cand va scriu aceste randuri suntem la sfarsitul lunii septembrie 2012.Au trecut 8 luni de la operatie si eu ma simt bine.Sunt impreuna cu familia mea si sunt fericita.

Ar fi multe sa va mai spun dar vreau sa spun doar atat :Din toata inima mii de multumiri Domnulue Profesor Doctor Alexandru Vlad Ciurea pentru tot ce a-ti facut pentru mine.Raman toata viata recunoscatoare si va felicit pentru profesionalismul de care dati dovada si la aceasa frumoasa varsta.Sa va dea Dumnezeu sanatate,fericire si tot ceea ce va doriti dumneavoastra.

Mii de multumiri din partea Familiei Curteanu.

Niciun comentariu: