miercuri, 2 iunie 2010

Pacientii multumesc: Daniela Cucu

NENE DOCTORE CARE „MI-AI” VINDECAT BUBA LA CAP!

Azi este 1 iunie, ziua tuturor copiilor. Vă mărturisesc cu sinceritate că, date fiind condiţiile de austeritate din ţară, care ne afectează pe toţi, inclusiv pe noi, funcţionarii publici, nu m-am gândit dinainte să vă scriu acest mesaj, dar iată că, în ziua de 1 iunie, gândindu-mă la copilăria mea, trăită la intensitate maximă, alături de cei doi părinţi care mi-au dat viaţă, inevitabil, gândul „mi-a zburat” către dvs., OMUL CARE A FĂCUT POSIBIL CA, MIE, UN COPILAŞ DE DOI ANIŞORI, SĂ NU-MI MAI FIE FRICĂ DE „NENEA DOCTOR CARE MI-A VINDECAT BUBA LA CAP”, cu aproape 34 de ani în urmă. Şi, aflându-mă la servici, am căutat, la repezeală, pe Google semnificaţia zilei de 1 iunie, ziua copilului. Şi iată ce mi-a apărut:

http://www.copilul.ro/1-iunie/: „Ziua copilului este un prilej de a sarbatori copilaria, de a oferi sprijin copiilor, de a inspira comunitatea si familia noastra, de a aprecia si iubi copiii si de ce nu, de a-i pregati pentru un viitor sanatos, fericit si plin de succese”, ceea ce aţi realizat dvs: aţi reuşit ca fiecare zi a copilăriei mele, să fie ca o zi de 1 iunie. Continui redarea citatului: „Ca activitati care sa stimuleze creativitatea copilului, puteti sa faceti obiecte precum semnele de carte (deoarece copilul tau citeste), motivul soarelui (sarbatorim prima zi de vara) ori o libelula colorata de tot pe care sa o punem in geam, pe post de imitatie de vitraliu”.

Toate aceste activităţi specifice copilăriei, le-am desfăşurat şi eu, pe vremea copilăriei mele.

Mai adaug la aceste activităţi, alte activităţi pe care le-am realizat în copilărie: am cusut mileuri din etamină, cu diverse modele, am scris liniuţe şi bastonaşe, am învăţat o mulţime de poezii şi cântecele, la grădiniţă, am desenat cu acuarele, peisaje, am croit hăinuţe pentru păpuşi, am colorat cu pensula scoicile pe care le adunam când mergeam la mare, vara, cu părinţii, m-am dat cu săniuţa pe derdeluş, m-am dat în leagăn şi chiar şi pe topogam şi în balansoar. În concluzie, am avut o copilărie lipsită de griji şi trăită la maxim, FĂRĂ ABSOLUT NICIO PROBLEMĂ DE SĂNĂTATE.

Dar cine oare a făcut ca toate acestea să fie posibile, iar eu să am o copilarie lipsită de grija zilei de mâine, în privinţa sănătăţii?

Cred că dvs. stiţi cel mai bine să-mi răspundeţi la această întrebare!

Eu nu mai pot spune decât atât:

"MULŢUMESC NENE DOCTORE CARE « MI-AI » VINDECAT BUBA LA CAP ŞI CARE « M-AI » AJUTAT SĂ AM O COPILĂRIE FERICITĂ ŞI TRĂITĂ LA MAXIM, FĂRĂ ABSOLUT NICIO PROBLEMĂ DE SĂNĂTATE ! "

Cu deosebit respect,
Ing. Daniela Cucu – Ploieşti
36 de ani, in iulie 2010
(la 34 de ani, de la "eveniment")

Niciun comentariu: