marți, 1 iunie 2010

Pacientii Multumesc: Coman Maria

Sunt Coman Maria din Galati, in varsta de 66 ani. Cu profound respect ii multumesc D-lui Profesor Dr. neurochirurg A.V. Ciurea care, pe 10 mai 2010, in urma unei interventii chirurgicale de tumora subdurala extramedulara T5-T6, mi-a ’readus la viata’ sistemul locomotor, picioarele pe care nu le mai simteam de aproape 6 luni .

A fost o operatie deosebit de grea dar o mare reusita .

Aceleasi multumiri le adresez si d-lor Dr. Talianu Dacian, Dr. anestezist Gheorghita si nu in ultimul rand Dr. rezident Andrei Giovani, doamnei asistenta sef Paula precum si intregului personal ( kinetoterapeut , asistete , infirmiere) de la sectia Neurochirurgie I Spitalul Bagdasar Arseni Bucuresti.

Pe toata durata spitalizarii am fost informati atat eu cat si familia mea de catre D-l Profesor Dr. Ciurea si Dr. Talianu asupra diagnosticului si a evolutiei starii mele de sanatate.

Pentru acesti oamnei cu suflet mare si maini de aur, ca si pentru tot restul echipei cu care lucreaza exemplar D-ul Profesor Ciurea mii de multumiri. Toti bolnavii sunt tratati cu mare interes si se face tot posibilul pentru vindecarea lor fara nici un fel de deosebire si fara a fi conditionati in vreun fel.

Dupa opertie mi-am miscat picioarele si le-am simtit.Am inceput a doua zi exercitii la pat cu ajutorul kinetoterapeutului dupa care, a treia zi am facut primii pasi.Acum sunt acasa si ma simt foarte bine.

Fara aceasta operatie in cateva saptamani(2-3) as fi paralizat complet si nu s-ar mai fi putut face nimic.

D-le Profesor Ciurea va multumec pentru profesionalismul de care ati dat dovada si pentru sprijinul moral pe care mi l-ati acordat atat ininte, pe durata operatiei si dupa aceata.

Cei care vor ajunge pe mainile D-lui Profesor Dr. Ciurea sau a celorlalti medici din echipa sa sa se considere niste oamnei norocosi care vor avea sansa la vindecare.




Cu foarte mare respect,

Coman Maria

Niciun comentariu: