miercuri, 16 martie 2011

Pacientii Multumesc: Anghel Mihaela

A trecut aproape un an de la marea tragedie , care era sa ne faca viata un cosmar.De fapt nici nu stiu cum sa incep, cu mii de multumiri aduse unui om, care este un inger pazitor al multor persoane aflate in aceeasi situatie ca a sotului meu sau cu rugi catre Cel de sus ,pentru ai aduce acestui om mare, care este dr .prof.Ciurea Alexandru Vlad , multa, multa sanatate si tot ce este mai bun in aceasta lume.

Cum va spuneam in urma cu aproape un an, mai precis pe 1 mai 2010, sotul meu ( Anghel Stefan) a avut ghinionul de a suferi de un anevrism cerebral, si tot odata a avut sansa si norocul de a fi operat si tratat, de echipa domnului dr.prof.Ciurea Alexandru Vlad, care i-a fost alaturi in acele momente grele.

Timp de trei saptamani, cat am stat internati la spitalul Bagdasar Arseni, sotul meu ( ca toti ceilalti de acolo) a avut parte de multa afectiune si mult, mult interes, dat de toti acei oameni minunati care vegheaza la capetele celor suferinzi.

Sunt prea putine si prea mici cuvintele de multumire, aduse acestui om, care impreuna cu puterea lui Dumnezeu, a facut ca sotul meu , sa duca astazi aceeasi viata normala, alaturi de copilul nostru si de toata familia. Anghel Mihaela ,Topraisar,Constanta

Un comentariu:

Daniela Cucu din Ploiesti spunea...

Si eu...sunt tot o pacienta tratata de dl. prof. dr. Ciurea, dar acum...34 de ani, in prezent, avand 36 de ani. Eu cred ca, dupa atatia ani, Domnul Profesor Dr. nu si-a dat seama inca de faptul ca Dumnealui infaptuieste miracole si ca ESTE UN FENOMEN. Are ceva de la Dumnezeu, are ceva UNIC. ESTE O SOMITATE, ESTE UN GENIU si ...pana la urma, ESTE UN OM, CA NOI, TOTI, INSA a reusit sa ajunga la niste performante profesionale, incredibile, performante de recunoastere mondiala, cu MARI sacrificii: o munca titanica, nopti nedormite de garzi in spitale si studiu permanent, pentru a fi la curent cu noutatile in domeniu, UN ADEVARAT EXEMPLU, PENTRU NOI, CEI TINERI, CARE MAI EZITAM CATEODATA SAU SI MAI GRAV, REFUZAM SA INVATAM ,SA NE PERFECTIONAM. UN OM DEOSEBIT, UN CARACTER DEOSEBIT, UN PROFESIONIST DESAVARSIT!
SANATATE, DOMNULE PROFESOR!
SUCCESE DEPLINE, PE MAI DEPARTE!

Cu veneratie- Daniela Cucu din Ploiesti