miercuri, 16 martie 2011

Pacientii Multumesc: Stanca Narcisa

Numele meu este Stanca Narcisa si din nefericire nu ma asteptam si fiu nevoit sa scriu aceste randuri.

Vreau sa multumesc din adancul inimii mele Spitalului Clinic Bagdasar-Arseni in mod special domnului Prof. Dr. Alexandru Vlad Ciurea si intregii sale echipe pe care dansul o conduce.

In urma cu sapte luni de zile mama mea a fost internata la Spitalul Judetean de Urgent Rm Valcea la sectia de Neurologie cu diagnosticul crize jacksoniene. Au urmat investigatiile la Rm Valcea, unde ni s-a facut tomograful, iar rezultatul de la tomograf nefiind favorabil. Am aflat ca mama avea un meningiom parietal stang de 4 cm) apoi am fost trimise la Bucuresti de catre Domnul Doctor Marinoaica la Spitalul Clinic Bagdasar Arseni la Domnul Prof.Dr. Alexandru Vlad Ciurea.

Pe data de doi februarie ne internam la Spitalul Clinic Bagdasar Arseni. Ajunse la spital aici ni s-au facut toate analizele necesare pentru operatie, dupa care Domnul Doctor Talianu m-a chemat sa semnez un protocol de gravitate al bolii (mama semnase acel protocol cu o zi inaintea mea ), insa fara aceast operatie in scurt timp, mama ar fi paralizat si nu s-ar mai fi putut face nimic.

Aici domnul Prof. Dr. Alexandru Vlad Ciurea mi-a explicat cat de grava este situatia mamei si am decis sa facem operatia care a fost una destul de complicata tinand sase ore. Pentru noi familia au fost sase ore de chin in care nu stiam daca mama va scapa sau nu..dupa cele sase ore petrecute in sala de operatie mama a iesit constienta stiindu-mi numele si strigandu-ma mereu. A fost foarte placut vazand-o iesind din operatei si cunoscandu-ma. A fost mutata pe sectia de Reanimare a spitalului in care a stat doar o singura zi.

Evolutia mamei mele a fost una favorabila reusind sa isi revina foarte repede dupa interventia chirurgicala, ca pe data de 15 februarie sa primim vestea ca va fi externata nu inainte de a primi unele recomandari si sfaturi din partea Domnulului Prof. Dr. A.V. Ciurea.si a Dr. Talianu.

Vom tine cont de recomandarile primite cat si de sfaturile Dr.Talianu si Domnulului Prof. Dr. A.V. Ciurea.

Multumesc in numele familie fiindca ati dat viata mamei mele si va suntem vesnici recunoscatori.


Cu respect,
Stanca Narcisa,
Rm .Valcea

Niciun comentariu: